Pazar Araştırmaları
Siyasi Araştırmalar
Sosyal Araştırmalar
Reklam Araştırmaları
STK Araştırması
Danışmanlık
  • Pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

  • Kuruluşundan bugüne kadar bütün seçim sınavlarını başarıyla geçmiş olan GENAR, sosyal araştırmalarda olduğu gibi, siyasi araştırmalarda da istikrarını korumaktadır.

  • Ortaya koyduğu sosyolojik yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve iş yapma tecrübesi GENAR’ın sosyal araştırma alanında tercih edilen bir kurum haline gelmesini sağlamıştır.

  • Reklam araştırması, hedef kitleyi anlamak, mesajın etkisini ölçmek, rekabet analizi yaparak kurum ve işletmelerin bütçelerini daha verimli hale getirerek başarıya ulaşmalarını ve markanın gücünü arttırmayı hedefler.

  • Sivil toplum araştırmaları, toplumun çeşitli yönlerini inceleyen değişim süreçlerini anlamaya yönelik yapılan bilimsel çalışmalardır. Genar bu araştırmaları yaparken toplumun rolünü, yapısını, etkilerini, organizasyonel dinamiklerini ve stratejik yaklaşımlarını anlamaya yardımcı olur.

  • GENAR olarak, sosyal, siyasi ve pazar araştırmalarında elde ettiğimiz bulguları kullanarak müşterilerimize stratejik danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

  • Pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

  • Kuruluşundan bugüne kadar bütün seçim sınavlarını başarıyla geçmiş olan GENAR, sosyal araştırmalarda olduğu gibi, siyasi araştırmalarda da istikrarını korumaktadır.

  • Ortaya koyduğu sosyolojik yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve iş yapma tecrübesi GENAR’ın sosyal araştırma alanında tercih edilen bir kurum haline gelmesini sağlamıştır.

  • Reklam araştırması, hedef kitleyi anlamak, mesajın etkisini ölçmek, rekabet analizi yaparak kurum ve işletmelerin bütçelerini daha verimli hale getirerek başarıya ulaşmalarını ve markanın gücünü arttırmayı hedefler.

  • Sivil toplum araştırmaları, toplumun çeşitli yönlerini inceleyen değişim süreçlerini anlamaya yönelik yapılan bilimsel çalışmalardır. Genar bu araştırmaları yaparken toplumun rolünü, yapısını, etkilerini, organizasyonel dinamiklerini ve stratejik yaklaşımlarını anlamaya yardımcı olur.

  • GENAR olarak, sosyal, siyasi ve pazar araştırmalarında elde ettiğimiz bulguları kullanarak müşterilerimize stratejik danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

  • Pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

  • Kuruluşundan bugüne kadar bütün seçim sınavlarını başarıyla geçmiş olan GENAR, sosyal araştırmalarda olduğu gibi, siyasi araştırmalarda da istikrarını korumaktadır.

  • Ortaya koyduğu sosyolojik yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve iş yapma tecrübesi GENAR’ın sosyal araştırma alanında tercih edilen bir kurum haline gelmesini sağlamıştır.

  • Reklam araştırması, hedef kitleyi anlamak, mesajın etkisini ölçmek, rekabet analizi yaparak kurum ve işletmelerin bütçelerini daha verimli hale getirerek başarıya ulaşmalarını ve markanın gücünü arttırmayı hedefler.

  • Sivil toplum araştırmaları, toplumun çeşitli yönlerini inceleyen değişim süreçlerini anlamaya yönelik yapılan bilimsel çalışmalardır. Genar bu araştırmaları yaparken toplumun rolünü, yapısını, etkilerini, organizasyonel dinamiklerini ve stratejik yaklaşımlarını anlamaya yardımcı olur.

  • GENAR olarak, sosyal, siyasi ve pazar araştırmalarında elde ettiğimiz bulguları kullanarak müşterilerimize stratejik danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

  • Pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

  • Kuruluşundan bugüne kadar bütün seçim sınavlarını başarıyla geçmiş olan GENAR, sosyal araştırmalarda olduğu gibi, siyasi araştırmalarda da istikrarını korumaktadır.

  • Ortaya koyduğu sosyolojik yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve iş yapma tecrübesi GENAR’ın sosyal araştırma alanında tercih edilen bir kurum haline gelmesini sağlamıştır.

  • Reklam araştırması, hedef kitleyi anlamak, mesajın etkisini ölçmek, rekabet analizi yaparak kurum ve işletmelerin bütçelerini daha verimli hale getirerek başarıya ulaşmalarını ve markanın gücünü arttırmayı hedefler.

  • Sivil toplum araştırmaları, toplumun çeşitli yönlerini inceleyen değişim süreçlerini anlamaya yönelik yapılan bilimsel çalışmalardır. Genar bu araştırmaları yaparken toplumun rolünü, yapısını, etkilerini, organizasyonel dinamiklerini ve stratejik yaklaşımlarını anlamaya yardımcı olur.

  • GENAR olarak, sosyal, siyasi ve pazar araştırmalarında elde ettiğimiz bulguları kullanarak müşterilerimize stratejik danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.