Pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.
Bu çerçevede GENAR;
Pazar araştırmalarıyla tüketicilerin tercihlerini, satın alma davranışlarını, pazar trendlerini ve rekabet ortamını analiz eder. Bu araştırmalar, işletmelerin pazarlama stratejilerini belirlemelerine, ürün ve hizmetlerini geliştirmelerine ve hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olur. Pazarda yer almak isteyenlerden pazar lideri olmak isteyenlere kadar geniş bir yelpazedeki müşterilerinin yatırım öncesi araştırmalarla yatırımlarına yön vermekte, pazar paylarını ölçmekte, kurumsal itibarlarını araştırmakta, müşterilerinin memnuniyetlerini ölçmekte ve benchmarking çalışmalarıyla rakiplerine göre nerede olduklarını tespit etmektedir.
Kuruluşundan bugüne kadar bütün seçim sınavlarını başarıyla geçmiş olan GENAR, sosyal araştırmalarda olduğu gibi, siyasi araştırmalarda da istikrarını korumaktadır.
Siyasi araştırmalar, siyasi süreçleri, hükümetlerin ve siyasi kurumların işleyişini, seçmen davranışlarını, siyasi partilerin ve liderlerin stratejilerini inceleyen disiplinler arası bir alandır. Bu araştırmalar, demokratik süreçlerin işleyiş sağlığını değerlendirmek, kamu politikalarını etkilemek, seçim sonuçlarını tahmin etmek ve siyasi partilerin ve liderlerin seçmenler üzerindeki etkisini anlamak gibi amaçlar doğrultusunda yapılır. GENAR yaptığı siyasi araştırmalar ile demokratik kurumların işleyişini güçlendirmektedir.
GENAR; sadece seçim sonuçları tahmini veren bir kurum olmayıp, aynı zamanda bu sonuçlar ile stratejiler de üretmektedir. Bu bağlamda kurumumuzun var olan sonucu tespit etmekten öte, siyasette öngörü ve strateji belirleyen güçlü bir altyapısı vardır.
Ortaya koyduğu yenilikçi yaklaşımlar ve araştırmalarda gösterdiği bilimsel yetkinlik yanında, akademik kadrosu ve iş yapma tecrübesi GENAR’ın sosyal araştırma alanında tercih edilen bir kurum haline gelmesini sağlamıştır.
GENAR olarak;
Kendilerine hizmet sunduğumuz yerel yönetimlerden Dünya Bankası’na, ulusal STK’lardan uluslararası kuruluşlara kadar açılan bir müşteri yelpazesinde Sosyal Doku Araştırmaları, Kent Kültürü ve Kentlilik Bilinci Araştırmaları, Kentsel İmaj Araştırmaları, Yoksulluk Tespiti Araştırmaları, Sosyoekonomik İyileştirme ve Etki Değerlendirme Araştırmaları, Etnik Yapı Araştırmaları, Kadın Araştırmaları ve benzeri alanlarda derinlemesine analizler yapmaktayız. Böylece, toplumsal değişimleri anlayarak, politika yapımına katkıda bulunmak ve sosyal stratejiler geliştirmek üzerinde durmaktayız.
Reklam araştırması, hedef kitleyi anlamak, mesajın etkisini ölçmek, rekabet analizi yaparak kurum ve işletmelerin bütçelerini daha verimli hale getirerek başarıya ulaşmalarını ve markanın gücünü arttırmayı hedefler.
Genar bu kapsamda izleyici ve dinleyici profil araştırmaları ile tecrübesini ortaya koymuştur.
Sivil toplum araştırmaları, toplumun çeşitli yönlerini inceleyen değişim süreçlerini anlamaya yönelik yapılan bilimsel çalışmalardır. Genar bu araştırmaları yaparken toplumun rolünü, yapısını, etkilerini, organizasyonel dinamiklerini ve stratejik yaklaşımlarını anlamaya yardımcı olur.
Bu tür araştırmalar, sivil toplum kuruluşlarına, akademik dünyaya ve politika yapıcılara değerli bilgiler sunar.
GENAR olarak, sosyal, siyasi ve pazar araştırmalarında elde ettiğimiz bulguları kullanarak müşterilerimize stratejik danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Bu hizmetler, müşterilerin karar alma süreçlerinde destek sağlamak, sorunları tanımlamak ve çözüm önerileri geliştirmek amacıyla gerçekleştirilir. Danışmanlık hizmetlerimiz, müşterilerin karşılaştıkları zorlukları aşmalarına ve başarıya ulaşmalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
Birlikte hedef koyar, bu hedeflere ulaşmak için eylem planları yapar, seçenekler üretiriz. Kurumsal değerlerinizin belirlenmesi, etik kurallarınızın belirlenmesi ve etik yönetmeliklerinin yazılması, kurumsal değerler ve kurum kültürünüzün çalışanlarınıza benimsetilmesi gibi daha birçok alanda sizinle beraberiz.
Diğer Danışmanlık Hizmetleri: