Pazar Araştırmaları

Pazar risklerle ve belirsizliklerle dolu bir mücadele evreni olarak karşımızdadır. Böylesi bir ortamda en işlevsel araçlardan biri şüphesiz geçerli ve güvenilir bilimsel bilgidir. Kendisi de zaten pazarda yer alan ve pazarın önemli bir aktörü olan GENAR, müşterilerine bilimsel bilgi girdisi sağlayarak onları risklerden ve belirsizliklerden uzak tutup verimliliklerini yükseltmeye katkıda bulunmaktadır.

Bu çerçevede GENAR, pazarda yer almak isteyenlerden pazar lideri olmak isteyenlere kadar geniş bir yelpazedeki müşterilerinin yatırım öncesi araştırmalarla yatırımlarına yön vermekte, pazar paylarını ölçmekte, kurumsal itibarlarını araştırmakta, benchmarking çalışmalarıyla rakiplerine göre nerede olduklarını tespit etmekte, müşterilerinin memnuniyetlerini ölçerek gerçek patronlarının tatmin seviyelerini belirlemektedir.

- Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Benchmarking Araştırmaları
- Gölge Müşteri Araştırmaları
- Ürün ya da Marka Testleri
- İmaj Araştırmaları
- Pazar Payı Araştırmaları
- Kullanım Alışkanlıkları Araştırmaları
- Müşteri Profili Araştırması
- Medya Araştırmaları
- Medikal Araştırmalar
- Sektör Analizleri
- Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları
- Satınalma Davranışları Araştırmaları
- Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları
- Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Araştırmaları
- Pre-reklam Test Araştırmaları
- Post-reklam Test Araştırmaları
- Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları